
06.05.2025
The Ordinary odkrywa „tajny składnik” przemysłu kosmetycznego
06.05.2025
The Ordinary odkrywa „tajny składnik” przemysłu kosmetycznego
28.01.2025
Stosowanie przemocy werbalnej w komunikacji branży beauty [OPINIE]
27.01.2025
„Beauty & Belonging”: Sephora stworzyła film dokumentalny, w którym pracownicy marki opowiadają o tym, czym jest dla nich piękno
15.05.2024
Booksy uruchamia platformę Zakupy. Współpraca z marką Semilac otwiera nowe możliwości przed branżą beauty
30.10.2023
Piękno od backstage’u. Dobre praktyki w realizacji eventów beauty
30.08.2023
Sztuka wpływu. O influencer marketingu w branży beauty
09.11.2022
Audyt UX w branży beauty. Jak poprawić doświadczenia klienta drogerii internetowej?
04.04.2022
Katarzyna Trawińska (Prouvé): Na rynku są firmy MLM, w których działają przede wszystkim kobiety
16.11.2021
Olay stworzyło opakowanie kremu dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
02.11.2021
Marka tołpa. z oficjalnym sklepem na Allegro
wczoraj
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
wczoraj
Rusza dom mediowy ATLAS Media
wczoraj
Plus wkracza na TikToka
2 dni temu
EKObarometr 2025: prowadzisz firmę? Zainwestuj w rowery [RAPORT]
2 dni temu
UNICEF, Łukasz Nowicki i Robert Korzeniowski wspólnie zachęcają: powiedz z nami – „JA POMAGAM”