2 dni temu
Złap oddech w e-commerce. Jak wykorzystać automatyzację do przyspieszenia sprzedaży i stać się częścią a-commerce
2 dni temu
Złap oddech w e-commerce. Jak wykorzystać automatyzację do przyspieszenia sprzedaży i stać się częścią a-commerce
18.03.2024
„Jest sprawa, nowa kawa!”. Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
26.02.2024
Odkryj tajemnice neurocopywritingu. Książka Joanny i Jarosława Burdek już w sprzedaży [PATRONAT]
01.02.2024
„Ciche godziny” codziennie w sklepach Leroy Merlin Polska
17.01.2024
Nieudana kampania z udziałem Snoop Dogga. Dyrektor generalny stracił pracę
16.01.2024
„Poczet Mebli Polskich”, czyli jak wykorzystać AI do przygotowania kampanii o… meblach
08.01.2024
Energetyki (nie)tylko dla osób pełnoletnich. Producenci obchodzą ustawę
27.12.2023
Biedronka mówi: „Sprawdzam!”. Ograniczenia kas w sprzedaży energetyków już są aktywne
15.12.2023
Doritos wypuści napój alkoholowy. Będzie miał smak serowych nachosów
24.11.2023
Jak przygotować chwytliwą kampanię na Black Friday? Można na przykład… śpiewająco
dzisiaj
Rafał Zawierucha w roli prowadzącego wiadomości w kampanii Stopklatki
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]