
2 dni temu
SHEIN we Francji z karą 40 mln euro za celowe wprowadzanie klientów w błąd
2 dni temu
SHEIN we Francji z karą 40 mln euro za celowe wprowadzanie klientów w błąd
25.06.2025
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]
18.06.2025
Tymoteusz Paprocki: Mowa nienawiści to zjawisko szersze niż typowy „hejt” w sieci [WYWIAD]
13.06.2025
Francja bierze na cel Shein i Temu. Senat nakłada nowe podatki i zakazuje reklam fast fashion
09.06.2025
SHEIN napędza nadmierną konsumpcję: skarga grup konsumenckich na dark patterns do Komisji Europejskiej
17.04.2025
#LegalneCzwartki: AI Act – pierwsza europejska próba regulacji prawnej AI
10.04.2025
#LegalneCzwartki: Kto zapłaci, gdy AI narozrabia? Odpowiedzialność za szkody spowodowane przez sztuczną inteligencję
03.04.2025
Influencer marketing pod lupą UOKiK [Q&A]
31.03.2025
CERT Polska: Meta niedostatecznie realizuje postawione postulaty
24.03.2025
Meta wycofuje skargi na decyzję UODO ws. fałszywych reklam z Rafałem Brzoską i Omeną Mensah
dzisiaj
Karta MultiSport stała się częścią wystawy „Sztuka starzenia”
dzisiaj
Marek Marcinkiewicz dyrektorem marketingu w LIPTON Teas and Infusions
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka