12.04.2024
Małgorzata Lubelska dyrektorką kategorii i marek globalnych w europejskiej strukturze Asahi Group
12.04.2024
Małgorzata Lubelska dyrektorką kategorii i marek globalnych w europejskiej strukturze Asahi Group
15.09.2023
„PIJ z UMIAREM – To się rymuje” – Andrzej Grabowski i Pih nagrali utwór w ramach muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej
13.07.2023
„Tworzymy więzi, które mają znaczenie” – Kompania Piwowarska opublikowała Raport zrównoważonego rozwoju 2022
05.07.2023
„PIJ z UMIAREM – To się rymuje”. Ruszyła druga edycja muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej
28.06.2023
Kompania Piwowarska łączy reklamę 3D DOOH z kampanią kontekstową
17.05.2023
Branża piwowarska zwiększa aktywność przed Majówką
24.01.2023
Czesław Mozil promuje konkurs „Kozel Mix”
17.01.2023
Startuje ósma edycja loterii „Dwa Szybkie Żubry”
28.11.2022
Rekordowe wyniki kampanii edukacyjnej z udziałem Piotra Fronczewskiego i Piha
25.10.2022
Zmiany w zarządzie Kompanii Piwowarskiej SA
dzisiaj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców