
01.04.2025
„Zbadaj się, nie odkładaj”: Fundacja Avalon kolejny raz walczy z wykluczeniem medycznym osób z niepełnosprawnością
01.04.2025
„Zbadaj się, nie odkładaj”: Fundacja Avalon kolejny raz walczy z wykluczeniem medycznym osób z niepełnosprawnością
16.12.2024
„Epoka Dostępności”: Fundacja Avalon zachęca do zaangażowania się w walkę o dostępność
31.05.2024
#SzanujęNieDyskryminuję: Język, którym posługują się media przy opisywaniu OzN [RAPORT]
24.05.2024
#SzanujęNieDyskryminuję: Obecność osób z niepełnosprawnościami w reklamie [RAPORT]
17.05.2024
#SzanujęNieDyskryminuję: Wizerunek osób z niepełnosprawnościami w mediach [RAPORT]
02.05.2024
#OdKulis: Fundacja Avalon pyta „Teraz mnie widzisz?” i uczy spojrzenia na osoby z niepełnosprawnościami
02.05.2024
„Szanuję, nie dyskryminuję!” – II edycja Miesiąca Walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami Fundacji Avalon
06.12.2022
Avalon i Allegro: Jak tworzyć usługi dostępne dla wszystkich [raport]
01.06.2022
Fundacja Avalon publikuje zapytanie ofertowe dot. kampanii społecznej „Niepełnosprawni Pełnowartościowi”
15.02.2022
#OdKulis: Kampania „Pełnosprawni w miłości”
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
wczoraj
Marketing Master by SAR 2025: kontynuacja prestiżowego rankingu