
01.04.2025
„Zbadaj się, nie odkładaj”: Fundacja Avalon kolejny raz walczy z wykluczeniem medycznym osób z niepełnosprawnością
01.04.2025
„Zbadaj się, nie odkładaj”: Fundacja Avalon kolejny raz walczy z wykluczeniem medycznym osób z niepełnosprawnością
16.12.2024
„Epoka Dostępności”: Fundacja Avalon zachęca do zaangażowania się w walkę o dostępność
31.05.2024
#SzanujęNieDyskryminuję: Język, którym posługują się media przy opisywaniu OzN [RAPORT]
24.05.2024
#SzanujęNieDyskryminuję: Obecność osób z niepełnosprawnościami w reklamie [RAPORT]
17.05.2024
#SzanujęNieDyskryminuję: Wizerunek osób z niepełnosprawnościami w mediach [RAPORT]
02.05.2024
#OdKulis: Fundacja Avalon pyta „Teraz mnie widzisz?” i uczy spojrzenia na osoby z niepełnosprawnościami
02.05.2024
„Szanuję, nie dyskryminuję!” – II edycja Miesiąca Walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami Fundacji Avalon
06.12.2022
Avalon i Allegro: Jak tworzyć usługi dostępne dla wszystkich [raport]
01.06.2022
Fundacja Avalon publikuje zapytanie ofertowe dot. kampanii społecznej „Niepełnosprawni Pełnowartościowi”
15.02.2022
#OdKulis: Kampania „Pełnosprawni w miłości”
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]