2 dni temu
#OdKulis: „Niepełnosprawność nie mówi, jacy jesteśmy”, czyli Fundacja Avalon i Brodka w opowieści z przekazem
2 dni temu
#OdKulis: „Niepełnosprawność nie mówi, jacy jesteśmy”, czyli Fundacja Avalon i Brodka w opowieści z przekazem
03.10.2025
„Pasja nie zna ograniczeń”: Fundacja Avalon pokazuje, że niepełnosprawność nie wyklucza z pasji
25.09.2025
Nowa aranżacja „Krzyżówki dnia” Brodki głównym motywem kampanii Fundacji Avalon
01.04.2025
„Zbadaj się, nie odkładaj”: Fundacja Avalon kolejny raz walczy z wykluczeniem medycznym osób z niepełnosprawnością
16.12.2024
„Epoka Dostępności”: Fundacja Avalon zachęca do zaangażowania się w walkę o dostępność
31.05.2024
#SzanujęNieDyskryminuję: Język, którym posługują się media przy opisywaniu OzN [RAPORT]
24.05.2024
#SzanujęNieDyskryminuję: Obecność osób z niepełnosprawnościami w reklamie [RAPORT]
17.05.2024
#SzanujęNieDyskryminuję: Wizerunek osób z niepełnosprawnościami w mediach [RAPORT]
02.05.2024
#OdKulis: Fundacja Avalon pyta „Teraz mnie widzisz?” i uczy spojrzenia na osoby z niepełnosprawnościami
02.05.2024
„Szanuję, nie dyskryminuję!” – II edycja Miesiąca Walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami Fundacji Avalon
wczoraj
Agencja Alpaca Studio z tytułem Luksusowa Marka Roku 2025
2 dni temu
Kupuj z legalnego źródła: rusza akcja „Stroisz” Lasów Państwowych
2 dni temu
Lubella świętuje Światowy Dzień Makaronu w wielkim formacie: nowy mural w Lublinie
3 dni temu
Na polskim rynku pojawia się fellowheads – nowe Brand Development Studio
3 dni temu
Tigers i Get Noticed jednoczą siły