
10.10.2023
Auchan Retail Polska wdraża innowacyjną ścieżkę zakupową Scan&Go
10.10.2023
Auchan Retail Polska wdraża innowacyjną ścieżkę zakupową Scan&Go
21.06.2023
Artystyczne kody QR – nowy trend w świecie AI
22.02.2023
Konto bankowe można założyć w Żabce. Rusza współpraca z BNP Paribas
17.10.2022
64 proc. dorosłych Polaków regularnie skanuje kody QR
23.09.2022
Duolingo wprowadza „Centrum Adopcyjne”, aby zachęcić do wspólnej nauki języków obcych
21.07.2022
54 proc. konsumentów skanuje QR kody, by dowiedzieć się więcej o produkcie
20.07.2022
Gdzie są TE dzieci? Emilka, Bartuś i Zuzia odpowiadają: „TU jestem”. Rusza kampania Pomagam.pl
22.06.2022
Interaktywne billboardy Audible zachęcają do odtwarzania prawdziwych kryminalnych historii
20.05.2022
Kod QR – narzędzie marketingowe, które powraca do łask
07.12.2021
Niezwykłe koszulki piłkarskie informują o łamaniu praw człowieka przez organizatora mundialu
dzisiaj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
wczoraj
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
wczoraj
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
wczoraj
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
wczoraj
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]