Komunikacja Omnichannel to wielokanałowa komunikacja – co poza narzędziami i taktyką warto wiedzieć w tej dziedzinie marketingu? (Cz. 1) 16.02.2021 marka komunikacja customer experience Omnichannel Poleć FB TW IN 9 9 udostepnień 4 4 minuty czytania
Chatboty Chatboty: przewodnik po botach konwersacyjnych 03.02.2021 komunikacja obsługa klienta customer experience konsumenci Poleć FB TW IN 3 3 udostepnienia 6 6 minut czytania
Digital Marketing Experience marketing ma wiele wspólnego z empatią marki. Z czego się składa i jak dbać o doświadczenia w internecie? 25.01.2021 marka komunikacja reklama customer experience Poleć FB TW IN 40 40 udostepnień 4 4 minuty czytania
Digital Marketing Cyfryzacja a marketing. Jak zarządzać doświadczeniami klienta? 12.01.2021 marka UX customer experience digital Poleć FB TW IN 29 29 udostepnień 4 4 minuty czytania
Pressroom Marki w czasie pandemii sprostały oczekiwaniom klientów i zostały ocenione wyżej niż w ubiegłym roku [raport] 15.12.2020 Pressroom marka raport badanie Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 4 4 minuty czytania
Pressroom 14 października SAP zaprasza na Customer Experience LIVE 08.10.2020 Pressroom konferencja customer experience wydarzenie Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Data Driven Marketing Po pierwsze nie marnuj! Jak wykorzystywać dane w biznesie i marketingu? 23.06.2020 Ikea customer experience zakupy Dane Poleć FB TW IN 19 19 udostepnień 7 7 minut czytania
Pressroom KPMG: Branża pozaspożywczego handlu detalicznego już trzeci raz liderem w zarządzaniu doświadczeniami klientów w Polsce [raport] 07.02.2020 Pressroom raport customer experience KPMG Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 5 5 minut czytania
Technologia Jak budować customer experience z pomocą asystentów głosowych? 04.02.2020 customer experience technologia voice asystent głosowy Poleć FB TW IN 7 7 udostepnień 4 4 minuty czytania
Pressroom SAP: analiza emocji i danych jest przyszłością biznesu 31.05.2019 Pressroom customer experience SAP Poleć FB TW IN 1 1 udostepnienie 4 4 minuty czytania
Suszonka Niepowtarzalne customer experience w nowym butiku Tommy'ego Hilfigera 27.02.2019 customer experience Innowacja Suszonka Tommy Hilfiger Poleć FB TW IN 45 45 udostepnień 2 2 minuty czytania
Newsroom KPMG: Polskie marki coraz skuteczniej zarządzają doświadczeniami klientów [raport] 22.01.2019 marka raport Newsroom badania Poleć FB TW IN 15 15 udostepnień 5 5 minut czytania
Strategic Marketing Customer experience management w B2B – jak budować doświadczenia konsumenta poprzez eventy? 13.11.2018 marka Customer Experience Management customer experience konsumenci Poleć FB TW IN 24 24 udostepnienia 7 7 minut czytania
Marketing Czym jest i po co mapuje się customer journey? 31.10.2018 marketing customer experience Klienci Customer Journey Poleć FB TW IN 23 23 udostepnienia 4 4 minuty czytania
Raport UXalliance: doświadczenie zakupowe w branży retail – Global Retail Ranking 2018 [raport] 22.10.2018 aplikacje mobilne raport badanie UX Poleć FB TW IN 5 5 udostepnień 4 4 minuty czytania
Strategic Marketing Driving Digital Experience w 4 krokach 05.09.2018 marketing customer experience insight Marketerzy Poleć FB TW IN 14 14 udostepnień 5 5 minut czytania