18.10.2023
Premiera nowego raportu Customer Experience 2023 „Epoka nowych doświadczeń”
18.10.2023
Premiera nowego raportu Customer Experience 2023 „Epoka nowych doświadczeń”
10.03.2023
Przyszłość usług finansowych zależy od poziomu oferowanego customer experience
09.12.2022
Amica gotowa na międzynarodową ekspansję dzięki omnichannelowej transformacji wspieranej przez Exorigo-Upos
08.12.2022
Zmiana w sposobie kontaktu z klientem e-commerce. Wzrost znaczenia komunikacji omnichannel
25.10.2022
Klienci oczekują od banków tego samego poziomu personalizacji, szybkości i wygody w obsłudze, co od platform streamingowych [raport]
05.10.2022
CX a transformacja cyfrowa, czyli doświadczenia klienta na nowym poziomie
05.10.2022
Wnioski z Raportu PZU „Customer Experience – z klientem na dobre i złe”
22.09.2022
Trans.eu stawia kolejny krok w kierunku europejskiej ekspansji. Do zarządu dołącza Beata Krawczyk
08.09.2022
CX w 4 krokach: wyzwania vs rozwiązania
05.09.2022
Unified experience – digitalizacja sklepów czy coś więcej?
wczoraj
Oficjalna prezentacja nowych wzorów koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski
wczoraj
„Bądź zmianą, pozostań sobą” – Iga Świątek w kampanii nowego elektrycznego Porsche Macan
wczoraj
„Jest sprawa, nowa kawa!”. Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
4 dni temu
Wielkie kino na żądanie. Jak Polacy korzystają z portali streamingowych? [BADANIE]
4 dni temu
Coraz więcej Polaków chce znać swoje prawa konsumenckie [BADANIE AMAZON]