18.10.2023
Premiera nowego raportu Customer Experience 2023 „Epoka nowych doświadczeń”
18.10.2023
Premiera nowego raportu Customer Experience 2023 „Epoka nowych doświadczeń”
10.03.2023
Przyszłość usług finansowych zależy od poziomu oferowanego customer experience
09.12.2022
Amica gotowa na międzynarodową ekspansję dzięki omnichannelowej transformacji wspieranej przez Exorigo-Upos
08.12.2022
Zmiana w sposobie kontaktu z klientem e-commerce. Wzrost znaczenia komunikacji omnichannel
25.10.2022
Klienci oczekują od banków tego samego poziomu personalizacji, szybkości i wygody w obsłudze, co od platform streamingowych [raport]
05.10.2022
CX a transformacja cyfrowa, czyli doświadczenia klienta na nowym poziomie
05.10.2022
Wnioski z Raportu PZU „Customer Experience – z klientem na dobre i złe”
22.09.2022
Trans.eu stawia kolejny krok w kierunku europejskiej ekspansji. Do zarządu dołącza Beata Krawczyk
08.09.2022
CX w 4 krokach: wyzwania vs rozwiązania
05.09.2022
Unified experience – digitalizacja sklepów czy coś więcej?
dzisiaj
Rafał Zawierucha w roli prowadzącego wiadomości w kampanii Stopklatki
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]