18.10.2023
Premiera nowego raportu Customer Experience 2023 „Epoka nowych doświadczeń”
18.10.2023
Premiera nowego raportu Customer Experience 2023 „Epoka nowych doświadczeń”
10.03.2023
Przyszłość usług finansowych zależy od poziomu oferowanego customer experience
09.12.2022
Amica gotowa na międzynarodową ekspansję dzięki omnichannelowej transformacji wspieranej przez Exorigo-Upos
08.12.2022
Zmiana w sposobie kontaktu z klientem e-commerce. Wzrost znaczenia komunikacji omnichannel
25.10.2022
Klienci oczekują od banków tego samego poziomu personalizacji, szybkości i wygody w obsłudze, co od platform streamingowych [raport]
05.10.2022
CX a transformacja cyfrowa, czyli doświadczenia klienta na nowym poziomie
05.10.2022
Wnioski z Raportu PZU „Customer Experience – z klientem na dobre i złe”
22.09.2022
Trans.eu stawia kolejny krok w kierunku europejskiej ekspansji. Do zarządu dołącza Beata Krawczyk
08.09.2022
CX w 4 krokach: wyzwania vs rozwiązania
05.09.2022
Unified experience – digitalizacja sklepów czy coś więcej?
3 dni temu
Agencja Alpaca Studio z tytułem Luksusowa Marka Roku 2025
4 dni temu
Kupuj z legalnego źródła: rusza akcja „Stroisz” Lasów Państwowych
4 dni temu
Lubella świętuje Światowy Dzień Makaronu w wielkim formacie: nowy mural w Lublinie
5 dni temu
Na polskim rynku pojawia się fellowheads – nowe Brand Development Studio
5 dni temu
Tigers i Get Noticed jednoczą siły