 
                    27.11.2024
„Podaruj Wigilię 2024”: kampania Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
 
                    27.11.2024
„Podaruj Wigilię 2024”: kampania Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
 
                    04.02.2022
Wystartowała kampania „I feel fruits!” marki TEEKANNE
 
                    07.12.2021
Marka Cukier Królewski na rzecz samotnych seniorów
 
                    03.08.2020
Bartłomiej Gębala objął stanowisko new business managera w agencji Insignia
 
                    13.02.2020
Do agencji Insignia dołączają Klaudia Gawłowska i Patrycja Gajewska
 
                    31.01.2020
Katarzyna Mazur została nową social media specialist w agencji Insignia
 
                    22.10.2019
Jak założyłem swoją agencję: Tomek Michalik (Insignia)
 
                    12.12.2018
Bosch wystartował z jesienno-zimową kontynuacją projektu „Mali eksperci”
 
                    06.04.2018
Nowa kampania #ParadyżWMoimStylu marki Ceramika Paradyż
 
                    14.03.2018
INSIGNIA i Ceramika Paradyż już drugi rok z rzędu
dzisiaj
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
dzisiaj
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
dzisiaj
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
wczoraj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
2 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025