
23.10.2024
NIK publikuje efekty kontroli dotyczących rządowych kampanii społecznych
23.10.2024
NIK publikuje efekty kontroli dotyczących rządowych kampanii społecznych
06.03.2023
TikTok uprzedza użytkowników, że materiały publikowane przez TVP są kontrolowane przez rząd
25.04.2022
Polski rząd inicjuje międzynarodową kampanię informacyjną #StopRussiaNow
11.05.2021
mojeIKP – polski rząd sfinansował aplikację na smartfona, dzięki której umówisz się na szczepienie
10.05.2021
Cezary Pazura jako Kiler promuje szczepienia na koronawirusa
16.04.2021
Rząd na finiszu odbiera perspektywy Przemysłowi Spotkań i Wydarzeń
06.04.2021
Kawa w plastikowym kubku będzie droższa – rząd chce wprowadzić nową opłatę produktową
26.02.2021
List otwarty światowej i europejskiej branży reklamowej i medialnej wyrażający zaniepokojenie planowanym podatkiem od reklam w Polsce
17.02.2021
Senat czyta bajkę na motywach wiersza Brzechwy i zachęca do szczepienia się
03.02.2021
Podatek reklamowy – znamy założenia nowego projektu ustawy
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]