dzisiaj
#NMInsights: Kantar Creative Effectiveness Awards 2024. Konsumenci wybrali najlepsze reklamy na świecie
dzisiaj
#NMInsights: Kantar Creative Effectiveness Awards 2024. Konsumenci wybrali najlepsze reklamy na świecie
28.03.2024
#NMInsights: AI, CSR, storytelling czy nieszablonowe działania. IAB Polska radzi, na co warto postawić w 2024 roku w kampaniach digitalowych [CASEBOOK]
08.12.2023
Agencja Przestrzeń wygrywa przetarg OLX
14.11.2023
LoveBrands Group rozwija dział eventów
10.11.2023
Sergey Butko (Certifier): „Zaproponowane przez nas rozwiązanie idealnie wpisuje się w potrzeby rynkowe”
08.11.2023
„Tu się tworzą historie”, czyli nowa platforma komunikacyjna OTOMOTO
07.11.2023
Najważniejsze wydarzenie roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH. Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada
24.10.2023
Brzuchy (nie) stają na głowie w kampanii probiotyku Dicoflor
24.10.2023
Aleph startuje z projektem One Brand – ujednolica swoje marki na świecie, w tym Httpool by Aleph w Polsce
20.10.2023
That’s what she said! Czyli jak filmy i seriale rodzą trendy digitalowe?
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
dzisiaj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero