28.03.2024
#NMInsights: AI, CSR, storytelling czy nieszablonowe działania. IAB Polska radzi, na co warto postawić w 2024 roku w kampaniach digitalowych [CASEBOOK]
28.03.2024
#NMInsights: AI, CSR, storytelling czy nieszablonowe działania. IAB Polska radzi, na co warto postawić w 2024 roku w kampaniach digitalowych [CASEBOOK]
08.12.2023
Agencja Przestrzeń wygrywa przetarg OLX
14.11.2023
LoveBrands Group rozwija dział eventów
10.11.2023
Sergey Butko (Certifier): „Zaproponowane przez nas rozwiązanie idealnie wpisuje się w potrzeby rynkowe”
08.11.2023
„Tu się tworzą historie”, czyli nowa platforma komunikacyjna OTOMOTO
07.11.2023
Najważniejsze wydarzenie roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH. Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada
24.10.2023
Brzuchy (nie) stają na głowie w kampanii probiotyku Dicoflor
24.10.2023
Aleph startuje z projektem One Brand – ujednolica swoje marki na świecie, w tym Httpool by Aleph w Polsce
20.10.2023
That’s what she said! Czyli jak filmy i seriale rodzą trendy digitalowe?
16.10.2023
Halloween party w prywatnej ciężarówce? Sieć restauracji Jack in the Box zaskakuje nową kampanią
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia