
04.02.2025
„Bags for life”: Tesco wykorzystuje torby zakupowe, by mówić o emocjach
04.02.2025
„Bags for life”: Tesco wykorzystuje torby zakupowe, by mówić o emocjach
14.12.2023
Dance marketing, czyli komunikowanie się z odbiorcą poprzez taniec
23.11.2023
Shockvertising – reklama, która kontrowersji się nie boi
21.09.2023
Google powie, jak żyć. Rozpoczęły się testy „trenera życia osobistego”
15.09.2023
O relacjach i szacunku. TATUUM z nową kampanią opartą o filozofię bycia TUUGETHER
21.07.2023
Spectrum emocji. mBank podpowiada jakie filmy obejrzeć na NH
03.11.2022
Panemocjonalizm czy po prostu poruszające opowieści? Jak korzystać ze storytellingu do budowania marki
02.11.2022
Mercedes-Benz zbada i pokaże „nastrojowe kolory Polski” za pomocą nowego modelu Klasy T
15.09.2022
Monopoly przyznaje się do prowokowania rodzinnych waśni za pomocą zabawnych plakatów
19.07.2022
O przeszłości wyobrażonej i marketingu nostalgii, czyli w jaki sposób na nowo piszemy historię w marketingu
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
wczoraj
Marketing Master by SAR 2025: kontynuacja prestiżowego rankingu