![„Customer Journey 2025”: online najchętniej kupujemy na marketplace’ach [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/10/E-commerce-2025_Allegro-142x0-c-default.jpg)
dzisiaj
„Customer Journey 2025”: online najchętniej kupujemy na marketplace’ach [RAPORT]
dzisiaj
„Customer Journey 2025”: online najchętniej kupujemy na marketplace’ach [RAPORT]
6 dni temu
Allegro testuje usługę Allegro OdZyskaj
08.10.2025
Sellify – kompleksowa obsługa kampanii i sprzedaży na Allegro i Amazon
18.09.2025
Allegro Q2 2025: 21,2 mln aktywnych kupujących, wzrost marży, ponad 6 mln subskrybentów Allegro Smart!
15.09.2025
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
03.09.2025
InPost na drodze sądowej z Allegro o blisko 100 mln zł
29.07.2025
Allegro i LEGO otwierają „Kwiaciarenkę” – kreatywną strefę marki w stylu retail media
29.07.2025
UOKiK: zarzuty stosowania greenwashingu dla Allegro, DHL, DPD i InPost
09.07.2025
Barbie z cukrzycą typu 1 dołącza do linii Fashionistas
01.07.2025
Grzechy polskiej reklamy cz. 10
dzisiaj
Na polskim rynku pojawia się fellowheads – nowe Brand Development Studio
dzisiaj
Tigers i Get Noticed jednoczą siły
wczoraj
Laureaci Plebiscytu Liderów Sport Biznes Polska 2025
wczoraj
Cała Polska gra Chopina z Fundacją PZU – muzyka wielkiego kompozytora blisko ludzi
2 dni temu
Siła autentyczności: Iga Świątek w kampanii Lancôme z Notino