26.02.2024
Odkryj tajemnice neurocopywritingu. Książka Joanny i Jarosława Burdek już w sprzedaży [PATRONAT]
26.02.2024
Odkryj tajemnice neurocopywritingu. Książka Joanny i Jarosława Burdek już w sprzedaży [PATRONAT]
14.03.2023
Żabka objęła patronatem jedną z klas licealnych
14.10.2021
Alina Sztoch: Musimy głośno mówić o sytuacji pacjentek onkologicznych w naszym kraju
04.10.2021
W październiku chodź na różowo – NowyMarketing i Kubota celebrują Różowy Październik
15.04.2021
Ruszyła rekrutacja na pierwszy w Polsce kierunek studiów podyplomowych, łączący marketing i wiedzę o przyrodzie
24.03.2021
Niezwykły film o twórczości Praktisa inspiruje do nowego spojrzenia na miasto
10.12.2018
Upoluj książkę Piotra Golczyka „Jak zbudować efektywny dział marketingu?” [konkurs]
05.12.2018
Premiera książki Piotra Golczyka „Jak zbudować efektywny dział marketingu? Dowiedz się, dlaczego 80% szefów firm nie ufa szefom marketingu, i jak to zmienić” [patronat]
14.11.2018
Jak wprowadzić w życie biznesowe marzenia?
05.10.2018
Arieta Prusak (100% Retail & Fashion): Polska branża mody ma się świetnie i cały czas się rozwija
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean