
30.05.2025
Raport Brand Footprint: Piątnica najczęściej wybieraną przez Polaków marką FMCG
30.05.2025
Raport Brand Footprint: Piątnica najczęściej wybieraną przez Polaków marką FMCG
14.06.2023
Maślanka Mrągowska wystartowała z wakacyjną loterią “Maślanka Mrągowska łączy wakacje z nagrodami”
15.05.2023
Serki Łaciate startują z nową loterią „WYGRAJ TO, CO WAŻNE W KUCHNI”
29.03.2023
Change Serviceplan i Media Republic rozpoczynają czwarty rok współpracy z Mlekpolem
20.03.2023
Śmietana Łaciata wystartowała z tegoroczną edycją kampanii „Śmietana na 100%”
05.05.2022
Mlekpol rozpoczął drugi rok współpracy z agencjami Change Serviceplan i Media Republic
11.04.2022
Mlekpol rozpoczął nową kampanię „Śmietana na 100%”
01.04.2022
Mazurski Smak w nowej odsłonie kampanii podkreśla naturalne pochodzenie produktów
17.03.2022
Łaciaty i ja i tysiące do wygrania – wielka loteria
03.03.2022
SM Mlekpol wspiera młodych kucharzy w 7. edycji programu MasterChef Junior
wczoraj
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
wczoraj
Rusza dom mediowy ATLAS Media
wczoraj
Plus wkracza na TikToka
2 dni temu
EKObarometr 2025: prowadzisz firmę? Zainwestuj w rowery [RAPORT]
2 dni temu
UNICEF, Łukasz Nowicki i Robert Korzeniowski wspólnie zachęcają: powiedz z nami – „JA POMAGAM”