
26.10.2023
Aneta Wikariak Dyrektotką Segmentu Beauty & Fashion Burda Media Polska
26.10.2023
Aneta Wikariak Dyrektotką Segmentu Beauty & Fashion Burda Media Polska
08.12.2022
Dentsu X (dentsu Polska) z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
07.09.2022
Bryska promuje nową odsłonę tuszu Maybelline
17.02.2022
Twój plan na zdrowie, czyli nowa odsłona marki Genactiv
19.10.2021
Nowa polska marka wegańskich lakierów hybrydowych YOKABA
18.10.2021
Zadbaj o planetę i swoją skórę z kosmetykami Cien – formuła bez mikroplastiku już dostępna w ofercie sieci
15.10.2021
Kobiety Mają Moc! – wystartowała akcja Gosh i Hebe
27.09.2021
Raport Mobile Institute „Beauty and the Future. Trendy konsumenckie w branży kosmetycznej”
16.09.2021
Marki men care w świecie gamingu
14.09.2021
Maciej Zakościelny twarzą kosmetyków dla mężczyzn True men skin care
dzisiaj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
wczoraj
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
wczoraj
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
4 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
4 dni temu
Rusza dom mediowy ATLAS Media