Marketing Budowanie wizerunku marki: Lustré 11.02.2021 marketing marka wizerunek Beauty Poleć FB TW IN 23 23 udostepnienia 4 4 minuty czytania
Pressroom Henna pudrowa, strobing i laminacja brwi, czyli jakich trendów kosmetycznych szukaliśmy w Google w 2020 roku 12.01.2021 Pressroom Google Trendy wyszukiwarka Poleć FB TW IN 5 5 udostepnień 3 3 minuty czytania
Pressroom Slowglow.pl – nowy concept store oferujący wyłącznie polskie, naturalne produkty do pielęgnacji 25.11.2020 Pressroom Kampania Beauty uroda Poleć FB TW IN 2 2 udostepnienia 2 2 minuty czytania
Pressroom Refeel: koniec z „zielonymi wyrzutami” sumienia 23.11.2020 Pressroom ekologia kosmetyki Kampania Poleć FB TW IN 174 174 udostepnienia 2 2 minuty czytania
E-commerce Efekt szminki zredefiniowany przez COVID-19 02.06.2020 E-commerce konsumenci zakupy branża marketingowa Poleć FB TW IN 531 531 udostepnień 5 5 minut czytania
Kampania Niedoskonałe zęby, czyli #bodypositive w kampanii Gucci Beauty 08.05.2019 marka Kampania Beauty Gucci Poleć FB TW IN 164 164 udostepnienia 2 2 minuty czytania
Trendy #Instaception, czyli jak rozkochać w sobie Instagrama 19.11.2018 Instagram Trendy Beauty Poleć FB TW IN 11 11 udostepnień 2 2 minuty czytania
Trendy Cloud Eye Makeup, czyli z głową w chmurach 13.11.2018 marketing Trendy moda Beauty Poleć FB TW IN 11 11 udostepnień 2 2 minuty czytania
Trendy Nowa rzeczywistość w branży beauty? 08.11.2018 marketing odzież AR Trendy Poleć FB TW IN 41 41 udostepnień 3 3 minuty czytania
Pressroom Zalando startuje z kategorią Beauty 27.03.2018 Pressroom Rozwój Zalando Beauty Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Zalando wchodzi na rynek kosmetyczny 18.10.2017 Pressroom kosmetyki Zalando Beauty Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania