Pressroom Dentsu X (dentsu Polska) z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford 08.12.2022 Pressroom Beauty Dentsu perfumy Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Bryska promuje nową odsłonę tuszu Maybelline 07.09.2022 Pressroom kosmetyki Maybelline New York Beauty Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Kampania Twój plan na zdrowie, czyli nowa odsłona marki Genactiv 17.02.2022 kosmetyki Kampania Beauty 23HEROES Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Nowa polska marka wegańskich lakierów hybrydowych YOKABA 19.10.2021 Pressroom kosmetyki Beauty Yokaba Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Zadbaj o planetę i swoją skórę z kosmetykami Cien – formuła bez mikroplastiku już dostępna w ofercie sieci 18.10.2021 Pressroom ekologia Lidl kosmetyki Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Kobiety Mają Moc! – wystartowała akcja Gosh i Hebe 15.10.2021 Pressroom Social media Instagram kosmetyki Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Raport Mobile Institute „Beauty and the Future. Trendy konsumenckie w branży kosmetycznej” 27.09.2021 Pressroom E-commerce Mobile Institute Branża kosmetyczna Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
E-sport Marki men care w świecie gamingu 16.09.2021 kosmetyki Beauty e-sport Gaming Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom Maciej Zakościelny twarzą kosmetyków dla mężczyzn True men skin care 14.09.2021 Pressroom kosmetyki Beauty Maciej Zakościelny Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
E-sport Beauty w gamingu? To działa! 07.09.2021 moda fashion Beauty e-sport Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Pressroom Rola komunikacji w branży kosmetycznej 30.06.2021 Pressroom marka komunikacja Branża kosmetyczna Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Marketing Budowanie wizerunku marki: Lustré 11.02.2021 marketing marka branding wizerunek Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom Henna pudrowa, strobing i laminacja brwi, czyli jakich trendów kosmetycznych szukaliśmy w Google w 2020 roku 12.01.2021 Pressroom Google Trendy wyszukiwarka Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Slowglow.pl – nowy concept store oferujący wyłącznie polskie, naturalne produkty do pielęgnacji 25.11.2020 Pressroom Kampania Beauty uroda Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Refeel: koniec z „zielonymi wyrzutami” sumienia 23.11.2020 Pressroom ekologia kosmetyki Kampania Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
E-commerce Efekt szminki zredefiniowany przez COVID-19 02.06.2020 E-commerce konsumenci zakupy branża marketingowa Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania