![Fundacja Biedronki: co czwarty senior rezygnuje z jedzenia z powodów finansowych [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/05/fundacja-biedronki-raport-142x0-c-default.jpg)
28.05.2025
Fundacja Biedronki: co czwarty senior rezygnuje z jedzenia z powodów finansowych [BADANIE]
28.05.2025
Fundacja Biedronki: co czwarty senior rezygnuje z jedzenia z powodów finansowych [BADANIE]
28.04.2025
Biedronka, Lidl i Żabka kuszą piwnymi promocjami, choć rząd szykuje zakaz
18.02.2025
Czy Biedronka wprowadzi dynamiczne ustalanie cen w sklepach? [FELIETON]
23.01.2025
50 tys. profesjonalistów na 30-lecie Biedronki
18.11.2024
UOKiK: promocyjne akcje Biedronki z zarzutami
24.10.2024
UOKiK: ponad pół miliarda zł kary dla Biedronki
22.10.2024
Biedronka otwiera wirtualny sklep na Robloxie
17.09.2024
ORLEN, InPost, Biedronka, Lidl i inne marki wspierają poszkodowanych w powodzi
02.09.2024
Biedronka już po raz czwarty wspiera w szkołach Akcję Menstruację
26.08.2024
Gang Produkciaków zamienia zakupy w Biedronce w przygodę
dzisiaj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
dzisiaj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
3 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
4 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
4 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]