7 dni temu
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): W Decathlonie ważny jest klient tu i teraz
7 dni temu
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): W Decathlonie ważny jest klient tu i teraz
18.03.2024
Rebranding Decathlonu okiem ekspertów [OPINIE]
12.03.2024
Nowy rozdział marki Decathlon. Firma odświeża logo, tożsamość i portfolio
18.01.2024
Da Grasso zmienia komunikację wizualną i hasło
16.01.2024
Paweł Tkaczyk: Rebrandingu nie robi się, dlatego, że znudziła ci się identyfikacja
19.12.2023
Karol Kamas: Wprowadzenie nowej marki to spełnienie marzeń każdego marketera, jest jednak ale… i to nie jedno!
14.12.2023
Pierwszy na świecie rebranding w Kosmosie
16.11.2023
Sotrender z nowym brandingiem i odświeżonym logo
08.11.2023
Pepsi z nową identyfikacją wizualną. Pepsi Max zmienia nazwę na Pepsi Zero Cukru
31.10.2023
V&P rozwija się w Vision & People
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean
wczoraj
Podwójna wartość awansu na EURO. Kilkadziesiąt milionów złotych premii dla PZPN