21.03.2024
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): W Decathlonie ważny jest klient tu i teraz
21.03.2024
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): W Decathlonie ważny jest klient tu i teraz
18.03.2024
Rebranding Decathlonu okiem ekspertów [OPINIE]
12.03.2024
Nowy rozdział marki Decathlon. Firma odświeża logo, tożsamość i portfolio
18.01.2024
Da Grasso zmienia komunikację wizualną i hasło
16.01.2024
Paweł Tkaczyk: Rebrandingu nie robi się, dlatego, że znudziła ci się identyfikacja
19.12.2023
Karol Kamas: Wprowadzenie nowej marki to spełnienie marzeń każdego marketera, jest jednak ale… i to nie jedno!
14.12.2023
Pierwszy na świecie rebranding w Kosmosie
16.11.2023
Sotrender z nowym brandingiem i odświeżonym logo
08.11.2023
Pepsi z nową identyfikacją wizualną. Pepsi Max zmienia nazwę na Pepsi Zero Cukru
31.10.2023
V&P rozwija się w Vision & People
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia