![Publikacja KPRM „Dobre praktyki w zakresie prowadzenia sponsoringu sportu przez Spółki z udziałem Skarbu Państwa (SSP)” [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/04/Projekt-bez-nazwy-2025-04-25T135504.934_Easy-Resize.com_-142x0-c-default.jpg)
29.04.2025
Publikacja KPRM „Dobre praktyki w zakresie prowadzenia sponsoringu sportu przez Spółki z udziałem Skarbu Państwa (SSP)” [OPINIE]
29.04.2025
Publikacja KPRM „Dobre praktyki w zakresie prowadzenia sponsoringu sportu przez Spółki z udziałem Skarbu Państwa (SSP)” [OPINIE]
22.04.2025
„Dobre praktyki w zakresie prowadzenia sponsoringu sportu przez Spółki z udziałem Skarbu Państwa”: nowe zasady sponsoringu sportu
18.04.2025
Stadion Śląski zyskuje sponsora tytularnego
14.03.2025
Polska Siatkówka od kulis z Plusem
10.09.2024
PKP Intercity wypowiada umowę sponsorską Polskiemu Komitetowi Olimpijskiemu
02.07.2024
Marek Szkolnikowski dyrektorem sponsoringu sportowego w InPost
21.03.2024
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): W Decathlonie ważny jest klient tu i teraz
19.03.2024
TERMOton oficjalnym sponsorem Magdaleny Fręch
07.03.2024
Bricomarché głównym sponsorem programu „Nasz Nowy Dom”
04.12.2023
InPost złapał 11 srok za ogon
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
wczoraj
Marketing Master by SAR 2025: kontynuacja prestiżowego rankingu