
28.08.2025
„Przemoc karmi się milczeniem”: kampania, która uderza w stereotypy i zachęca do reakcji
28.08.2025
„Przemoc karmi się milczeniem”: kampania, która uderza w stereotypy i zachęca do reakcji
17.03.2025
IKEA Portugal uruchomiła kanał wsparcia dla ofiar przemocy domowej w ramach infolinii dla klientów
20.11.2024
Butelki nośnikiem informacji o Antyprzemocowej Linii Pomocy. OSHEE nawiązuje współpracę z Fundacją SEXEDPL
27.11.2023
Jak powinna wyglądać kobieta według kontrolującego partnera? Avon startuje z nową kampanią edukacyjną na 16 Dni Przeciwko Przemocy
27.01.2023
Posiniaczone statystyki. Poruszająca kampania na temat przemocy domowej
29.11.2022
Kampania „He’s coming home” zwraca uwagę na rosnący problem przemocy domowej w czasie piłkarskich rozgrywek
27.01.2022
W sklepie internetowym Camaïeu pojawiły się zdjęcia posiniaczonych kobiet
26.11.2021
„Razem dla bezpiecznego domu” – horror przemocy domowej w kampanii IKEA
06.09.2021
Pozornie zwyczajna sesja z modowego magazynu uświadamia w kwestii przemocy domowej
12.08.2021
W supermarkecie powstało stoisko z posiniaczonymi owocami, aby przypomnieć o ofiarach przemocy domowej
dzisiaj
Wojewódzki, Hołowczyc i Zalewski w kampanii telewizorów Haier
dzisiaj
„Kurs na czytanie”: Fundacja Powszechnego Czytania szuka Ratowników Czytelnictwa
wczoraj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
wczoraj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
wczoraj
OOHlife rusza z projektem standaryzacji kontaktów w reklamie zewnętrznej