
12.07.2024
Joanna Ogórek (Porsche Inter Auto Polska): Mimo rosnącej inflacji, marki luksusowe w naszym kraju radzą sobie bardzo dobrze
12.07.2024
Joanna Ogórek (Porsche Inter Auto Polska): Mimo rosnącej inflacji, marki luksusowe w naszym kraju radzą sobie bardzo dobrze
02.01.2024
„Zależy nam przede wszystkim na utrzymaniu spójności komunikacyjnej”. House of Asia podsumowuje 2023 rok
23.08.2023
AI wygenerowała dzieła sztuki na podstawie emocji towarzyszących premierze Audi
11.07.2023
Biedronka i Powerdot planują zbudować 1800 punktów ładowania dla samochodów elektrycznych i hybrydowych
31.05.2023
Serwis Antyweb.pl rezygnuje z publikacji treści o samochodach benzynowych i dieslach oraz wprowadza katalog aut elektrycznych
14.02.2023
Z okazji Walentynek OTOMOTO stworzyło serię miłośnych listów do pojazdów, które czyta AI
19.10.2022
Wysoka efektywność i targetowanie cookieless od Teads w kampanii marki KIA
24.06.2022
OTOMOTO rusza z kolejną odsłoną cyklu „Prawdziwe historie”
09.02.2022
Długoterminowy wynajem auta
27.01.2022
Ford tworzy interaktywną grę „Escape Room” wykorzystującą system zainstalowany w samochodzie
dzisiaj
PROFBUD nowym sponsorem Bartosze Zmarzlika
dzisiaj
„Bezpieczne dzieci w sieci”: kolejna edycja kampanii ING na Robloxie o cyberbezpieczeństwie
dzisiaj
32 polskie firmy w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych Deloitte EMEA Fast 500
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
wczoraj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV