12.07.2024
Joanna Ogórek (Porsche Inter Auto Polska): Mimo rosnącej inflacji, marki luksusowe w naszym kraju radzą sobie bardzo dobrze
12.07.2024
Joanna Ogórek (Porsche Inter Auto Polska): Mimo rosnącej inflacji, marki luksusowe w naszym kraju radzą sobie bardzo dobrze
11.07.2024
Podsumowanie II edycji akcji „Nie wyrzucaj, oddaj w Carrefour”. Ponad 13 ton ubrań i 89 mln litrów zaoszczędzonej wody
11.07.2024
Jak rozwijają się narzędzia GenAI? Agencja 10 Days porównała kreacje AI z 2022 i 2024 roku
11.07.2024
Żabka podpisała strategiczne partnerstwo z Microsoft w obszarze AI
11.07.2024
Lego stworzyło zestaw klocków upamiętniający scenę z kultowego filmu „Szczęki”
11.07.2024
#OdKulis: „Otwarci na Zmianę”. Kampania Fundacji Zwolnieni z Teorii, w której robot AI zdał maturę z j. polskiego
11.07.2024
Biznes apeluje do Ministra Sprawiedliwości o podjęcie zdecydowanych działań w związku z fake newsami
11.07.2024
„To magia, gdy świat się jednoczy”: olimpijska kampania Coca Cola zachęca do okazywania bliskości
10.07.2024
Automaty One Box debiutują w Czechach. Allegro rozwija ofertę dostaw na kolejnych rynkach
10.07.2024
Jak koncerty Dawida Podsiadły zmieniają świat eventów [OPINIE]