06.02.2024
Meta będzie oznaczać treści wygenerowane przez AI na Instagramie, Facebooku i Threads
06.02.2024
Meta będzie oznaczać treści wygenerowane przez AI na Instagramie, Facebooku i Threads
06.02.2024
AI na poważnie
06.02.2024
Marka La Roche-Posay oddaje głos konsumentom w ramach kampanii For all Skin Life-Changers
06.02.2024
Inwestycje reklamowe w telewizji wzrosły w 2023 roku o 3,3%
06.02.2024
Social media na przełomie 2023/2024 roku, cz. 1
06.02.2024
HejtOutLoveIn: kampania świadomościowa SEXEDPL, T-Mobile Polska i TikTok z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu
06.02.2024
Boss wykorzystuje hologramy w kampanii reklamowej
05.02.2024
Fundacja Świętego Mikołaja otwiera program pomocy psychologicznej dla dzieci
05.02.2024
OOH na przełomie 2023/2024 roku, cz. 2
05.02.2024
6,5 miliona zł od Biedronki i jej klientów na wsparcie 32. Finału WOŚP