
13.06.2023
Michał Jaskólski (Morizon-Gratka): AI uczyni życie agentów nieruchomości dużo łatwiejszym
13.06.2023
Michał Jaskólski (Morizon-Gratka): AI uczyni życie agentów nieruchomości dużo łatwiejszym
13.06.2023
Jak marki kreują pozytywne nawyki wśród dzieci, czyli (nie)modny ruch
13.06.2023
Anita Kijanka (Come Creations Group): 70 proc. ludzi na świecie nie wie czym jest deep fake
13.06.2023
Wsadź w gardło Putina swój głos. Tak Szwajcarzy zachęcają do głosowania za odcięciem się od rosyjskich dostaw energii
13.06.2023
Coca-Cola angażuje klientów w warszawskich galeriach handlowych
13.06.2023
Artur Zabielski obejmuje stanowisko Dyrektora Pionu Marketingu i dołącza do Zarządu Provident Polska
13.06.2023
Michał Sadowski ambasadorem targów Viva Technology w Paryżu
13.06.2023
CUK Ubezpieczenia wystartowało z nową kampanią. Klienci zobaczą Przyszłość bez czarnych scenariuszy
13.06.2023
Jakub Komorowski pokieruje Warsaw Center of Excellence w Wavemaker
13.06.2023
Meta stworzyła narzędzie AI do generowania muzyki „MusicGen”