Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marka NESCAFÉ Sensazione Créme ustami blogerek opowiada „Historie pachnące kawą”

Marka NESCAFÉ Sensazione Créme startuje z nową kampanią wideo w Internecie. Trzy znane blogerki zapraszają przyjaciółki do dzielenia się historiami swojej znajomości.
O autorze
0 min czytania 2016-07-01

Charlize, Fashionelka i autorka bloga Smakowity Kąsek są bohaterkami najnowszej kampanii marki NESCAFÉ Sensazione Créme. Trzy 45-sekundowe spoty z ich udziałem emitowane są na fanpage’u marki na Facebooku, platformach VOD,m.in. Ipla i TVN Player, w serwisie Youtube oraz w kanałach własnych blogerek.

Blogerki – przyjaciółki opowiadają historię swojej znajomości, równocześnie zachęcając inne przyjaciółki by opowiedziały własne, niepowtarzalne historie. Najciekawsza z nich zostanie nagrodzona przez markę NESCAFÉ profesjonalną sesją zdjęciową, a powstałe podczas sesji materiały ostaną wykorzystane w drugiej odsłonie kampanii reklamowej.

Akcja wpisuje się w strategię NESCAFÉ Sensazione Créme, która buduje swój wizerunek jako marki sprzyjającej celebrowaniu znajomości, nadającej klimat spotkaniom oraz długim rozmowom. Autorem strategii oraz pomysł kreatywnego kampanii jest agencja MEC Wavemaker. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.



LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj