Główną rolę w reklamie odegrały dzieci, które wcieliły się w rolę dorosłych.
Spot reklamowy “Poważna sprawa” zrealizowaliśmy z dużym przymrużeniem oka. Staraliśmy się podejść do tematu niestandardowo, angażując do projektu dzieci. Chcieliśmy w ten sposób zaszczepić w odbiorcach odrobinę dziecięcej radości i przekonać ich, że zakup nowego mieszkania może się kojarzyć z dobrą zabawą i ekscytacją, mimo, że jest niezwykle poważną sprawą – mówi Leszek Golonka – producent G58.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
To już druga produkcja reklamowa zrealizowana przez dom produkcyjny Garage 58 dla firmy EURO STYL.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024