Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Poważna sprawa”

Czołowy trójmiejski deweloper – firma Euro Styl – właśnie rozpoczął kampanię promującą Osiedle Cytrusowe oraz Osiedle Nowy Horyzont. Za realizację spotu reklamowego odpowiedzialny był trójmiejski dom produkcyjny Garage 58 (g58.pl).
O autorze
0 min czytania 2016-08-30

Główną rolę w reklamie odegrały dzieci, które wcieliły się w rolę dorosłych.

Spot reklamowy “Poważna sprawa” zrealizowaliśmy z dużym przymrużeniem oka. Staraliśmy się podejść do tematu niestandardowo, angażując do projektu dzieci. Chcieliśmy w ten sposób zaszczepić w odbiorcach odrobinę dziecięcej radości i przekonać ich, że zakup nowego mieszkania może się kojarzyć z dobrą zabawą i ekscytacją, mimo, że jest niezwykle poważną sprawą – mówi Leszek Golonka – producent G58.

To już druga produkcja reklamowa zrealizowana przez dom produkcyjny Garage 58 dla firmy EURO STYL.


LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj