Rewolucja na rynku - rusza pierwszy butik kreatywny tworzony przez... młodzież!

Rewolucja na rynku - rusza pierwszy butik kreatywny tworzony przez... młodzież!

Strategie marketingowe przeznaczone dla młodzieży - tworzone przez dorosłych, w wielu przypadkach nie zdają egzaminu. Główną przyczyną jest brak zrozumienia potrzeb oraz uświadomienia sobie oczekiwań, ale również języka, jakim posługują się młodzi konsumenci.

Jak temu zaradzić? Zwrócić się do pierwszego w Polsce butiku kreatywnego, w którym najbardziej świadomym markom doradzają najbardziej utalentowani przedstawiciele Generacji Z. 

-  Wykorzystując potencjał młodych i dając im możliwość zdobywania praktycznych umiejętności uruchomiliśmy pierwszy butik kreatywny HIGH, tworzony przez młodych dla młodych!  Oferujemy usługi dla firm, którym zależy na dotarciu do dwóch grup docelowych - nastolatków (11-18 lat) oraz  osób od 18 do 26 roku życia. Dzięki temu marki stają przed możliwością zrealizowania precyzyjnych, skutecznych, a co najważniejsze trafiających w punkt kampanii, młodzi natomiast zdobędą niezbędne na rynku doświadczenie już od najmłodszych lat - mówi Dawid Pacha założyciel High  oraz High School of New Media. 

W jaki sposób realizowany jest projekt? - Wybieramy najlepszych z najlepszych, którzy studiują w High School of New Media, pierwszej szkole marketingu internetowego dla osób, które z powodu wieku dyskwalifikowane są zarówno na rynku pracy, jak i nie mają dostępu do wyższej, specjalistycznej edukacji - wyjaśnia Karolina Chrostek, co-founderka High School of New Media - Doświadczeni eksperci i najlepsi specjaliści w branży przekazują im swoją wiedzę, którą mogą wykorzystać w praktyce, uczestnicząc w warsztatach kreatywnych w ramach High. To tu, pod okiem opiekunów merytorycznych, którzy od lat pracują w agencjach i firmach, będą powstawać pomysły dla największych, najbardziej świadomych i posiadających potrzebę zrozumienia swojej grupy docelowej - dodaje Karolina Chrostek. 

Aby trafić do konkretnej grupy docelowej konieczne jest sformułowanie poprawnego komunikatu i znalezienie odpowiedniego kanału, którym go przekażemy - niby proste jednak w wielu przypadkach kłopotliwe. Generacja Z, czyli urodzeni po 95. roku,  to niezwykle zróżnicowana, ale również wymagająca grupa konsumetów. Jak nigdy wcześniej młodzi przystosowani są do korzystania z nowych technologii, dorastali bowiem w towarzystwie światowych marek jak Apple, Google czy Facebook, a dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość towarzyszyła im już od kołyski.  Aby do nich dotrzeć, należy dosłownie mówić w ich języku, szczerze i wprost. Niejednokrotnie firmy silą się, by takim językiem komunikować, próbują udawać luzaków, bez większych efektów.  

Butik kreatywny tworzony przez Zetów to z pewnością spore zaskoczenie dla firm, ale również rewolucja w branży marketingu internetowego. Młodzież zyskuje możliwość rozwoju swojego potencjału oraz zdobycia pożądanego na rynku praktycznego doświadczenia w branży, które wielokrotnie stanowiło barierę zawodową nie do przekroczenia dla wchodzących na rynek świeżaków. Efekty można śledzić na stronie internetowej high.team.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij