Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agencja Deloitte Digital dla Mazda Polska

Deloitte Digital przeprojektowała stronę internetową www.filozofiamazdy.pl. Stanowi ona element nowej strategii komunikacji marki. Celem zrealizowanych działań było stworzenie witryny przyjaznej użytkownikom oraz nadanie jej ducha Filozofii Mazdy.
O autorze
1 min czytania 2016-09-19

Agencja współpracuje z Mazdą w Polsce w obszarze komunikacji w kanałach społecznościowych. W związku z wprowadzaną właśnie nową strategią komunikacyjną, Deloitte Digital rozszerzyła współpracę z marką o redesign strony www.filozofiamazdy.pl. 

„Filozofia Mazdy” (www.filozofiamazdy.pl) wpisuje się w nową strategię marki, której głównym przesłaniem jest czerpanie radości z życia, wyrwanie się ze schematów i bycie sobą w każdej sytuacji. Nowa idea marki podkreśla stan, w którym najważniejsze jest to, co aktualnie przeżywane, czyli mindfulness. Głównym hasłem na stronie, a jednocześnie hasłem kampanii zostało „TU I TERAZ”, które rozwijane jest w oparciu o chwile i emocje: Niezależność. TU I TERAZ, Wolność. TU I TERAZ, Pasja. TU I TERAZ, Żyjesz. TU I TERAZ. 

 „Filozofia Mazdy” (www.filozofiamazdy.pl) przybliża swoim odbiorcom ideę, która od lat przyświeca konstruowaniu kolejnych modeli, a także związaną z nimi historię. Istotna jest tu estetyka, zarówno objawiająca się w linii samochodów, jak i samej strony. 

Deloitte Digital współpracuje z Mazda Polska od 2016 roku. Agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie komunikacji w  social mediach i części digitalu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj