Cheil Polska, należąca do grupy Cheil Worldwide, to jedna z niewielu agencji na polskim rynku zapewniająca tak kompleksową komunikację. Od powstania w 2008 roku, znana jest z łączenia kompetencji obejmujących całą ścieżkę konsumenta – od tradycyjnych kampanii ATL przez działania retailowe, do kompletnych rozwiązań digitalowych takich jak web, e-commerce, mobile czy CRM.
Tak szeroki zakres kompetencji wymaga unikalnego zespołu, stąd decyzja o restrukturyzacji. – Wyznając Cheilową zasadę „Ideas that move”, łączymy kreatywność z technologią, by dostarczyć rozwiązania, które skutecznie zmieniają doświadczenia konsumentów. Właśnie dlatego szukamy śmiałych ekspertów, o nieszablonowym sposobie myślenia. W zamian wspieramy ich na każdym etapie rozwoju zawodowego. Jesteśmy pewni, że nowa formuła naszej agencji sprawi, iż będziemy jeszcze silniejsi, a nasz zespół będzie się twórczo rozwijał– stwierdziła Soomin Kwon, od maja obejmująca stanowisko Managing Director Cheil Polska.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Reorganizacja miała miejsce głównie na stanowiskach zarządzających. Całość obowiązków dyrektora kreatywnego została przejęta przez Mojcę Tirš, która wcześniej dzieliła tę rolę z Piotrem Cedzyńskim. Z pochodzenia Słowenka, w Polsce rozpoczęła karierę od pracy w agencji BBDO Warszawa, gdzie tworzyła całościową komunikację dla takich marek, jak: Procter & Gamble, Mars Polska, Bayer, Vectra czy Mercedes-Benz. Kreacją Cheil Polska zarządza obecnie wraz z pełniącym funkcję Head of Art Directors, Rafałem Michałek-Czerepakiem. We wcześniejszych latach zdobywał on doświadczenie pracując w agencjach TBWA, DDB, Euro RSCG, BBDO dla klientów takich, jak Coca Cola, Vectra, Nestle, Mars, PZU, Gillette.
Od lipca działem strategii kieruje Rafał Piasecki, wcześniej związany z takimi agencjami, jak: Young&Rubicam, CAM Media oraz DDB, w których zajmował się kampaniami między innymi dla: T-Mobile, Tchibo, Polkomtel, PZU, Danone, Żywiec Zdrój, Unilever. Na stanowisku Head of Strategy w Cheil Polska zastąpił Monikę Niechajewicz. Obecnie trwa rekrutacja na stanowisko Business Lead.
Należący do poprzedniego zespołu zarządzającego Niechajewicz, Cedzyński, Michał Wiśniewski (Client Service Director) i Jakub Barzak (Head of Digital) podjęli się nowych wyzwań w branży reklamowej.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Jesteśmy niezwykle dumni z rozwoju zawodowego naszych byłych współpracowników i cieszymy się, że mieliśmy w nim swój udział. Tymczasem, nowo wytyczona droga agencji, nowe cele oraz nowi ludzie sprawiają, że nie możemy doczekać się tego, co będzie dalej – podsumowała Mojca Tirš, Creative Director Cheil Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing