Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Allegro dla T-Mobile Electronic Beats

Agencja Allegro była producentem mobilnego Studia Electronic Beats, które stanowiło jeden z elementów popularnej platformy muzyczno-lifestylowej Electronic Beats.
O autorze
1 min czytania 2016-10-13

Studio Electronic Beats to akcja łącząca w sobie elementy eventowe i BTL-owe promujące markę T-Mobile. Użycie formy otwartego studio pozwoliło na mobilność, generowanie zaangażowania, a także możliwość nawiązania osobistego kontaktu marki z konsumentem. Przeniesienie części działań komunikacyjnych ze świata online do offline, zostało skierowane do grupy docelowej Electronic Beats – młodych, otwartych ludzi, dla których doświadczanie świata cyfrowego, jest równie ważne, jak chwile zabawy i relaksu spędzone „w realu”.

Dzięki swojej mobilnej formie, Studio Electronic Beats, które od kwietnia było zlokalizowane przy centrum handlowym Złote Tarasy, na okres letni zostało przeniesione nad Wisłę na teren Placu Zabaw. Oprócz licznych atrakcji sportowych i muzycznych dostępnych codziennie, w każdą sobotę i niedzielę o imprezowy nastrój dbali wyselekcjonowani DJ-e. Akcja prowadzona w stolicy to jedynie część działań. Electronic Beats ze swoimi scenami muzycznymi pojawił się również na najważniejszych festiwalach z  muzyką elektroniczną, m.in. na płockim Audioriver czy katowickim OFF Festiwal, a także Up To Date w Białymstoku i wielu imprezach klubowych w kraju. Agencja Allegro była odpowiedzialna za produkcję wyposażenia Studia Electronic Beats, a także wykreowanie dedykowanych atrakcji i animacji, które aktywizowały młodych odbiorców. Allegro koordynowało wydarzenia odbywające się w Studio T-Mobile Electronic Beats, które funkcjonowało do końca września. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ze strony T-Mobile projekt prowadzili Dominik Domański i Bartek Łagoda.

Ze strony Allegro za projekt odpowiedzialny był Marcin Kiełt, Senior Event Manager oraz Ewelina Kuprel, Junior Event Coordinator.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się