Traficar – usługa z całościowym podejściem do projektowania doświadczeń konsumenta, o które dbają Kalicińscy.com

Traficar – usługa z całościowym podejściem do projektowania doświadczeń konsumenta, o które dbają Kalicińscy.com

Z początkiem października w Krakowie pojawił się Traficar. Pierwsza w Polsce, innowacyjna usługa wynajmu samochodów na minuty bez zbędnych formalności i wyznaczonych miejsc na oddanie auta. Traficar wpisuje się w ideę carsharingu, która staje się istotnym elementem nie tylko nowego trendu...

...ale przede wszystkim dbania o środowisko. Działania mające na celu technologiczne wprowadzenie usługi na rynek i projektowanie doświadczeń konsumenta koordynowała agencja Kalicińscy.com. Promocyjny materiał video wyprodukowała Fog Content Agency. Za komunikację marki odpowiada agencja WALK.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Traficar to kolejna usługa wpisująca się w nurt sharing economy. Jako pierwsza w Polsce i jedna z niewielu w Europie oferuje wynajem aut na minuty. W konkurencyjne stawki włączone są także opłaty za parkowanie, a wynajem odbywa się poprzez aplikację bez zbędnych formalności. Dużym plusem usługi jest możliwość zostawienia samochodu nie w konkretnym punkcie, a w dowolnym miejscu na określonym obszarze. Wszystko odbywa się przy użyciu prostych, wygodnych i funkcjonalnych dla konsumenta narzędzi. Na chwilę obecną z usług Traficar można skorzystać w Krakowie.

Kraków jest dla nas naturalnym wyborem na start systemu – tu mamy swoją centralę i siedzibę firmy. Nasz projekt obejmuje jednak szybkie zaoferowanie usługi w największych polskich miastach liczących ponad 200 tysięcy mieszkańców – Konrad Karpiński, kierownik produktu Traficar.

Projekt jest połączeniem łatwości obsługi znanej z miejskich wypożyczalni rowerów i mobilności aplikacji do zamawiania taksówek. Traficar to nie tylko innowacja w modelu wypożyczania pojazdów ale również istotny element dbania o środowisko. Idea carsharingu oznacza zmniejszenie liczby aut poruszających się po mieście – tak o idei Traficar mówi Maciej Szydłowski z agencji Kalicińscy.com

Informacje o Traficar można znaleźć na stronie www.traficar.pl. Innowacyjna usługa działa w oparciu o prostą i funkcjonalną aplikację mobilną. Zarówno strona, jak i aplikacja stworzone zostały z myślą o konsumencie. Wszystko po to, aby doświadczenia użytkowników korzystających z usługi były pozytywne i stawały się dla nich przyjemnością. Nad stworzeniem natywnych aplikacji na iOS i Android, strony www i wielu innych zintegrowanych ze sobą elementów nadzór objęła agencja Kalicińscy.com.

Kalicińscy.com, jako agencja full service z pełnymi kompetencjami w digital pracowała nad zaprojektowaniem bardzo prostego, intuicyjnego systemu. Takiego, aby za pomocą aplikacji w telefonie, bez konieczności wizyty w oddziale, czy wyrabiania specjalnej karty użytkownik mógł zarezerwować, otworzyć i zamknąć samochód. Aby było to możliwe, konieczne było zwrócenie uwagi na wszystkie punkty styku użytkownika z marką, także w samochodzie, czyli całościowe podejście do projektowania doświadczeń.

„Dużym wyzwaniem było zaprojektowanie aplikacji tak, aby gdy wszystko idzie zgodnie z planem pozostała ona praktycznie niezauważalna. Jednocześnie w przypadku problemów zawsze poinformowała użytkownika, co się dzieje i co może zrobić”. – podkreśla Karina Ogórek odpowiedzialna za projektowanie doświadczeń po stronie Kalicińscy.com.

Prowadzenie tak szerokiego projektu pod kątem technologicznym było dla nas interesującym wyzwaniem. Bardzo się cieszę z efektu, jaki osiągnęliśmy. Przygotowanie kompleksowej usługi ma na celu dostarczenie pozytywnych doświadczeń użytkownikom i obsłużenie dużej ilości ruchu. – komentuje Patryk Doliński, dopowiadający za techniczne aspekty po stronie Kalicińscy.com

Innowacyjna usługa reprezentująca trend carsharingu promowana jest materiałem video, który w przystępny i jasny sposób pokazuje ideę i zasady korzystania z Traficar. Nie jest to jednak typowo tutorialowy film. Narracja prowadzona jest z perspektywy auta cieszącego się na nowe znajomości i towarzyszącego w ważnych momentach życia. Za produkcję materiału odpowiada Fog Content Agency, należąca do Grupy Kalicińscy.com, a reżyserowała go Iwona Bielecka.

Ciekawy projekt, dobry scenariusz, plus super zaangażowany klient, który pomagał nam na każdym kroku. W rezultacie praca podczas tego projektu była czysta przyjemnością. Nadanie charakteru samochodowi pozwoliło na narrację całego spotu z perspektywy auta. Pokazuje to, że usługa Traficar jest naprawdę przyjazna użytkownikowi i prosta w obsłudze – komentuje Adrian Kowalski, koordynujący prace ze strony Fog Content Agency.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij