Agencja endorfina events po raz pierwszy była odpowiedzialna za organizację eventu dla tej Spółki.
W Gali Rebrandingowej wzięło udział ponad 200 gości, którzy zasiedli przy okrągłych stołach i byli świadkami tej ważnej chwili. Tego dnia została również zarejestrowana nowa nazwa Spółki: Vienna Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S. A. Vienna Insurance Group.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zmiana identyfikacji wizualnej firmy została zaprezentowana na wielkim, 19 metrowym ekranie, na którym wyświetlono specjalnie stworzoną w tym celu animację. Gwoździem programu było odsłonięcie nowego logotypu Spółki w 3D (w kontraście do poprzedniego logotypu w 2D) i nagła zmiana kolorystyczna dekoracji, spójnej z nową identyfikacją.
Galę poprowadziła Ola Kostka, a wydarzenie uświetnił występ zespołu muzycznego Sound’N’Grace.
Agencja endorfina events była odpowiedzialna za koncepcję i organizację całości wydarzenia, jego koordynację i produkcję.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing