Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Miuosh ambasadorem kampanii Wąstopad w TNT

„Miej życie pod kontrolą. Badaj się.” - pod takim hasłem rusza właśnie kampania społeczna TNT. Już po raz drugi stacja zachęca wszystkich mężczyzn do zapuszczania symbolicznego wąsa. Na stronie wastopad.tnt-tv.pl uruchomiona została specjalna aplikacja, za pomocą której można włączyć się do akcji.
O autorze
1 min czytania 2016-11-08

Za każdą wąsatą fotografię TNT przekaże 10 zł na rzecz Fundacji Wygrajmy Zdrowie. Ambasadorem tegorocznej edycji jest raper Miuosh.

Wąstopad w TNT nawiązuje do ogólnoświatowej akcji Movember, w której w listopadzie mężczyźni zapuszczają symbolicznego wąsa. W tym roku do jej wsparcia stacja zachęca również panie, które mogą dodać sobie sztuczne wąsy w aplikacji znajdującej się na się facebookowym profilu TNT Polska. Za każdą wąsatą fotografię kanał filmowy przeznaczy 10 zł na rzecz Fundacji Wygrajmy Zdrowie. A wszystko po to, by zwrócić uwagę na problem raka prostaty i zachęcić mężczyzn do wykonywania regularnych badań.

Kampania „Miej życie pod kontrolą. Badaj się” prowadzona jest w mediach społecznościowych. Na Facebooku dla użytkowników uruchomiono aplikację, na kanale YouTube do wykonywania regularnych badań profilaktycznych zachęca mężczyzn raper Miuosh – tegoroczny ambasador Wąstopadu.

Inicjatywie towarzyszy konkurs na najciekawiej wystylizowanego filmowego wąsa. Zwycięzca nagrody głównej będzie mógł posłuchać Miuosha na żywo na Śląskim Rap Festiwalu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zebrane w trakcie trwania kampanii środki zostaną przeznaczone na organizację dnia profilaktyki męskich nowotworów, podczas którego będą prowadzone bezpłatne konsultacje i badania profilaktyczne. – Wąstopad to doskonała okazja do zwiększenia wiedzy na temat męskich nowotworów. Na każdym kroku musimy podkreślać, że rak wcześnie wykryty jest wyleczalny, a badania profilaktyczne mogą uratować życie. Rak jąder wykryty odpowiednio wcześnie jest uleczalny w 100% – wyjaśnia Szymon Chrostowski, prezes Fundacji Wygrajmy Zdrowie, która jest partnerem akcji.

Inspiracji do filmowych stylizacji dostarczy w każdy weekend specjalna, listopadowa ramówka TNT. Wąstopad na antenie stacji wspierają wielkie gwiazdy – Danny Glover i Wesley Snipes. W każdy weekend o 21.00 TNT zaprasza na wąstopadowe seanse z ich udziałem. Widzowie będą mogli zobaczyć trylogię Blade, wszystkie części „Zabójczej broni” oraz przepełnione akcją i humorem „Godziny szczytu”. Wąstopad w TNT i związany z nim konkurs trwają od 7 do 30 listopada.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji na temat akcji na facebooku TNT Polska oraz na stronie www.tnt-tv.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się