Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Para Żubrów działa najlepiej – Zimowa odsłona kampanii Żubra

Żubr kontynuuje strategię silnego wsparcia mediowego swojego piwa. Prezentując nowy spot zimowy, odwołuje się też do sezonowości życia w Puszczy Białowieskiej.
O autorze
1 min czytania 2016-12-15

– Żubrowe historie kreujemy w taki sposób, aby odwoływały się do naturalnego porządku rzeczy w puszczy. Wpisując się w rytm natury, budujemy autentyczność. Mamy też szansę wzmocnić dodatkowo relacje z fanami. – mówi Łukasz Kling, Junior Brand Manager w Kompanii Piwowarskiej.

Nowy 15-sekundowy spot Żubra można oglądać w mediach społecznościach marki od 12 grudnia, zaś w telewizji emisja odbędzie się 19 grudnia. Tradycyjnie już Żubr pełni rolę strażnika puszczy, który dba o porządek w lesie. Całość kończy humorystyczne hasło „Para Żubrów działa najlepiej”.

Za kreację odpowiada agencja PZL, za produkcję dom produkcyjny OTO Film. Udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, a postprodukcją Platige Image. Działaniami digital kampanii kieruje agencja Huta 19, a za social media oraz PR odpowiada agencja Tailor Made PR. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Zobacz spot na FB: „ Para Żubrów działa najlepiej”

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing