– Żubrowe historie kreujemy w taki sposób, aby odwoływały się do naturalnego porządku rzeczy w puszczy. Wpisując się w rytm natury, budujemy autentyczność. Mamy też szansę wzmocnić dodatkowo relacje z fanami. – mówi Łukasz Kling, Junior Brand Manager w Kompanii Piwowarskiej.
Nowy 15-sekundowy spot Żubra można oglądać w mediach społecznościach marki od 12 grudnia, zaś w telewizji emisja odbędzie się 19 grudnia. Tradycyjnie już Żubr pełni rolę strażnika puszczy, który dba o porządek w lesie. Całość kończy humorystyczne hasło „Para Żubrów działa najlepiej”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kreację odpowiada agencja PZL, za produkcję dom produkcyjny OTO Film. Udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, a postprodukcją Platige Image. Działaniami digital kampanii kieruje agencja Huta 19, a za social media oraz PR odpowiada agencja Tailor Made PR. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Zobacz spot na FB: „ Para Żubrów działa najlepiej”
Słuchaj podcastu NowyMarketing