Agencja San Markos rozpoczęła współpracę z firmą Dumel. Współpraca ma charakter długofalowy i polegać będzie na realizacji różnorodnych projektów komunikacyjnych dotyczących produktów z portfolio firmy Dumel. W pierwszej kolejności zadaniem agencji będzie przygotowanie hasła reklamowego marki, stworzenie nowoczesnych layoutów prasowych oraz odświeżenie wizerunku głównego bohatera marki – Dumorysia.
Działania komunikacyjne mają na celu dotarcie do wymagającej i krytycznej grupy docelowej – matek, które inspiracji do zakupu zabawek i akcesoriów dla swoich dzieci szukają, wykorzystując kanały inne niż telewizja.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dumel, jako importer, ma w swojej ofercie zabawki i akcesoria znanych producentów, które towarzyszą dzieciom od dnia narodzin do momentu, kiedy stają się samodzielne. Marka posiada również własną serię interaktywnych zabawek – Dumel Discovery, które pełnią funkcję edukacyjną oraz pobudzają wyobraźnię dzieci.