Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

GoldenSubmarine wdraża Responsive Web Design

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine stworzyła nową stronę firmową w duchu idei responsive web design.
O autorze
1 min czytania 2013-03-12

Założeniem było maksymalne uproszczenie struktury serwisu www.goldensubmarine.com, tak aby marketer szukający agencji w jak najkrótszym czasie i nowoczesnej formie mógł poznać firmę, jej filozofię działania i zakres specjalizacji.

– Pracując nad grafiką oraz przekazem, który ma płynąć z naszej nowej strony, konsekwentnie nawiązaliśmy do głębi interaktywnego, błękitnego oceanu. Przesuwając w dół suwak, użytkownik serwisu zagłębia się w coraz bardziej szczegółowe informacje na temat agencji – mówi Tomasz Danielewicz – dyrektor kreatywny GoldenSubmarine.

Nowa strona www.goldensubmarine.com została zaprojektowana w duchu idei responsive web desing. Tym samym, jej layout oraz funkcjonalności automatycznie dostosowują się do urządzenia, na którym jest oglądana. Można zatem sprawnie korzystać z niej zarówno na komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie czy telefonie komórkowym.

Idea, która przyświecała nam podczas projektowania nowej strony, to jak najszerszy dostęp do naszego serwisu, bez względu na urządzenie, na którym użytkownik chce go oglądać. Mobilność użytkowników oraz różnorodność urządzeń z których korzystają, wymaga dziś od twórców stron www więcej elastyczności, stąd decyzja o serwisie responsywnym – mówi Katarzyna Piotrowska – architekt informacji w GoldenSubmarine.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Minimalistyczna grafika z marynistycznymi elementami podkreśla charakter agencji. By zaznaczyć swoją rolę w zaszczepianiu idei infografik na rynku, zdecydowaliśmy się na maksymalne uproszczenie elementów graficznych i rozmieszczenie całej strony w jednym widoku – podkreśla senior art director – Michał Adamczyk.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dla lepszego zaprezentowania możliwości nowego serwisu GoldenSubmarine przygotowała również narzędzie do testowania wyglądu www na różnych urządzeniach. www.Mobiletest.pl pozwala na sprawdzenie layoutu wybranej strony na różnych wielkościach ekranu charakterystycznych dla laptopa, smartfonu i tabletu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Polecamy przegląd stron responsywnych oraz kurs RWD