Dzięki pracownikom, klientom i firmie Lidl Polska udało się zebrać 3 000 000 złotych, bijąc ustanowione rekordy z lat ubiegłych.
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zbierała w tym roku fundusze na rzecz zakupu urządzeń medycznych dla ratowania życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólnopediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki medycznej seniorom. Już ósmy raz firma Lidl Polska grała razem z WOŚP. W ponad 600. sklepach Lidl w całej Polsce pojawiły się kolorowe, orkiestrowe puszki. W okresie od 9 do 15 stycznia udało się zebrać aż 3 000 000 złotych. Łącznie sieć Lidl Polska przez osiem lat wspólnego grania przekazała na rzecz Orkiestry aż 14 000 000 milionów złotych!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Chcielibyśmy serdecznie podziękować naszym wspaniałym pracownikom, którzy przez cały tydzień, począwszy od 9. stycznia, aż do samego dnia finału, zbierali pieniądze we wszystkich sklepach Lidl w Polsce do specjalnie oznakowanych puszek, które wprost pękały w szwach dzięki niebywałej hojności naszych klientów” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.
To jednak nie koniec zbiórki pieniędzy dla Orkiestry – cały czas można starać się o zwycięstwo.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024