Ferring Pharmaceuticals przedłuża współpracę z NuOrder

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ferring Pharmaceuticals przedłuża współpracę z NuOrder

Agencja NuOrder ponownie będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii i przeprowadzenie kampanii dot. problemu jakim jest moczenie nocne u dzieci dla Ferring Pharmaceuticals.

Kampania ma charakter edukacyjny, a jej celem jest budowanie świadomości i edukacja rodziców.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach działań agencja przeprowadzi kampanię mediową, poprowadzi komunikację w Social Media, działania z udziałem blogerów, a także jawną kampanię na forach internetowych realizowaną przez Online Eksperta. Agencja będzie odpowiedzialna również za działania PR.

Trwająca rok kampania będzie intensyfikowana przed Światowym Dniem Moczenia Nocnego 24.05.2017.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij