Kampania ma charakter edukacyjny, a jej celem jest budowanie świadomości i edukacja rodziców.
W ramach działań agencja przeprowadzi kampanię mediową, poprowadzi komunikację w Social Media, działania z udziałem blogerów, a także jawną kampanię na forach internetowych realizowaną przez Online Eksperta. Agencja będzie odpowiedzialna również za działania PR.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Trwająca rok kampania będzie intensyfikowana przed Światowym Dniem Moczenia Nocnego 24.05.2017.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024