Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ewa Sętowska awansuje w strukturach agencji SHAKE HANDS i dołącza do zespołu obsługującego Fiat Chrysler Automobiles Poland

Ewa Sętowska awansowała w agencji Shake Hands ze stanowiska Account Manager na stanowisko Senior Account Manager. Wraz z awansem, Ewa Sętowska dołączyła do zespołu, który zajmuje się bieżącą obsługą FCA Poland (Fiat Chrysler Automobiles Poland), nowego klienta agencji Shake Hands.
O autorze
0 min czytania 2017-01-23

Do końca 2015 r. Ewa Sętowska pracowała jako Account Manager w dziale Client Service agencji Brand Support. Następnie przeszła do agencji Shake Hands, w której kierowała zespołem obsługującym markę Tikkurila oraz samodzielnie realizowała bieżące projekty, m.in. dla marek: Tikkurila, Telepizza, Wella Professionals.

Przed przyjściem do grupy Brand Support Ewa Sętowska pracowała w agencji faceADDICTED, jako Account Manager. Wcześniej przez trzy lata pracowała w agencji ADnova, obsługując m.in. brandy Coty Polska oraz przez 4,5 roku w agencji GPD Advertising, obsługując m.in. BP Polska i Goodyear Dunlop Tires Polska. Zajmowała się również obsługą klientów z branży telekomunikacyjnej, FMCG i motoryzacyjnej. W agencji GPD Advertising brała także udział w pracach związanych z otwarciem rumuńskiego oddziału firmy w Bukareszcie.