Do końca 2015 r. Ewa Sętowska pracowała jako Account Manager w dziale Client Service agencji Brand Support. Następnie przeszła do agencji Shake Hands, w której kierowała zespołem obsługującym markę Tikkurila oraz samodzielnie realizowała bieżące projekty, m.in. dla marek: Tikkurila, Telepizza, Wella Professionals.
Przed przyjściem do grupy Brand Support Ewa Sętowska pracowała w agencji faceADDICTED, jako Account Manager. Wcześniej przez trzy lata pracowała w agencji ADnova, obsługując m.in. brandy Coty Polska oraz przez 4,5 roku w agencji GPD Advertising, obsługując m.in. BP Polska i Goodyear Dunlop Tires Polska. Zajmowała się również obsługą klientów z branży telekomunikacyjnej, FMCG i motoryzacyjnej. W agencji GPD Advertising brała także udział w pracach związanych z otwarciem rumuńskiego oddziału firmy w Bukareszcie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024