„WALCZ” na elewacji PGE Narodowego, aukcje charytatywne i Narodowy Test Wiedzy o Walce z Rakiem

W Światowy Dzień Walki z Rakiem Fundacja Onkologiczna Alivia zainaugurowała kampanię „Wojna z rakiem”. W jej ramach na elewacji PGE Narodowy zostało wyświetlone hasło „WALCZ”, wzywające Polaków do zadbania o swoje zdrowie oraz zaangażowania w pomoc innym chorym.
O autorze
2 min czytania 2017-02-07

Równocześnie uruchomione zostały licytacje pamiątek sportowych, w tym podpisanej koszulki Arkadiusza Milika, napastnika piłkarskiej reprezentacji Polski. Kolejnym ważnym elementem jest Narodowy Test Wiedzy o Walce z Rakiem, którego wyniki pozwolą stwierdzić, czy Polacy są odpowiednio przygotowani do walki z rakiem. Akcję realizują pro bono firmy: Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, Platige Image, Juice, studio produkcyjne Dobro, Big Picture oraz PGE Narodowy i Allegro.

Fundacja Onkologiczna Alivia, inaugurując swoją kampanię „Wojna z rakiem” w Światowy Dzień Walki z Rakiem obchodzony 4 lutego, pragnie w symboliczny sposób przypomnieć o narastającym problemie chorób nowotworowych w wielu państwach świata. Zachęca też wszystkich do zatrzymania się i zastanowienia nad zdrowiem swoim oraz najbliższych.

Kampania „Wojna z rakiem”

Oś kampanii „Wojna z rakiem” stanowi spot o tej samej nazwie. Podobnie jak w ubiegłym roku zobaczyć go można w mediach, kinach oraz w internecie. Film można obejrzeć pod linkiem: www.youtube.com/watch?v=pKnoavK9ctc. W tym roku Fundacja postanowiła znacznie rozszerzyć swoje działania – w ramach kampanii przygotowała dodatkowe akcje, które mają popularyzować ideę dbania o swoje zdrowie oraz solidaryzowania się z pacjentami onkologicznymi. Są to między innymi:

„WALCZ”, czyli wszystkie oczy na PGE Narodowy. 4 lutego, przez cały dzień, na elewacji PGE Narodowego wyświetlane było hasło „WALCZ”, symbolicznie wzywające do podjęcia walki z rakiem, przypomnienia sobie o codziennej batalii tysięcy pacjentów onkologicznych oraz konieczności wzięcia spraw dotyczących zdrowia w swoje ręce. Według Fundacji Onkologicznej Alivia tylko aktywna postawa chorego, wspierana przez jego najbliższych oraz chęć walki może przynieść odpowiednie rezultaty.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aukcje pamiątek piłkarskich. Fundacja za pośrednictwem serwisu Allegro prowadzi aukcje pamiątek piłkarskich przekazanych przez wybitnych polskich sportowców. Wśród licytowanych przedmiotów znajdują się między innymi podpisana koszulka Arkadiusza Milika, napastnika piłkarskiej reprezentacji Polski. Wszystkie aukcje są dostępne na stronie www.charytatywni.allegro.pl i będą trwać do 30 kwietnia br. Cały dochód z aukcji zostanie przeznaczony na fundusz pomocy pacjentom onkologicznym w najtrudniejszej sytuacji materialnej. 

Narodowy Test Wiedzy o Walce z Rakiem

Wiedza to bardzo ważne narzędzie do prowadzenia skutecznej walki z rakiem. Z jednej strony trzeba znać sposoby na zmniejszenie ryzyka zachorowania, z drugiej zaś pamiętać o wykonywaniu odpowiednich badań diagnostycznych – to one zwiększają szanse na wczesne rozpoznanie oraz rozpoczęcie leczenia. Dlatego warto już teraz sprawdzić stan swojej wiedzy i zacząć ją uzupełniać. Pomoże w tym Narodowy Test Wiedzy o Walce z Rakiem, czyli badanie wiedzy Polaków o profilaktyce, diagnostyce oraz leczeniu chorób nowotworowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Test można rozwiązywać na stronie internetowej www.testoraku.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Koncepcję strategiczną i kreatywną kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions. Za produkcję spotu odpowiadało Dobro, kreatywne studio produkcyjne należące do Platige Image, zaś za postprodukcję – Platige Image. Reżyserii podjął się Karol Kołodziński, a o dźwięk zadbało studio Juice należące do grupy kapitałowej Platige Image. Za strategię i realizację działań PR odpowiada agencja Big Picture. Wyświetlanie hasła „WALCZ” na elewacji PGE Narodowy mogło się odbyć dzięki uprzejmości PL2012 a wsparcia w organizacji aukcji charytatywnych udzieliło Allegro. Kampanię wspomaga również firma Husqvarna, w której punktach dealerskich będzie można oglądać kampanijne plakaty.

Jak pomóc?

Za każdą z wielkich liczb stoją tragedie pojedynczych osób oraz ich rodzin. Dotychczas w Polsce nie wdrożono działań strategicznych, które pozwoliłyby kompleksowo rozwiązać problemy systemu opieki onkologicznej. W ostatnich latach powstało wiele organizacji wspierających pacjentów z chorobami nowotworowymi, które działają tam, gdzie ludzie albo instytucje zawodzą. Fundacja Onkologiczna Alivia istniejąca od 2010 roku, prowadzi szereg działań, w ramach których zbiera środki dla pacjentów onkologicznych. Tylko w ubiegłym roku tysiące Polaków zdecydowało się wesprzeć naszych podopiecznych przekazując 1% swojego podatku, dzięki czemu mogliśmy sfinansować leczenie wielu z naszych ponad dwustu podopiecznych. Równocześnie w ramach programu „Skarbonka” do dzisiaj przekazaliśmy pacjentom ponad 5 mln zł. Całość tej kwoty została przeznaczona na leczenie oraz wydatki z nim związane – mówi Bartosz Poliński, Prezes Fundacji Onkologicznej – To realne wsparcie dla chorych, które jednak nie byłoby możliwe bez udziału ludzi dobrej woli. W imieniu naszym oraz naszych podopiecznych dziękujemy każdemu z darczyńców – dodaje.