Jak tworzyć treści, które sprzedają?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jak tworzyć treści, które sprzedają?

Jak publikować treści, aby zwiększyć popularność i sprzedaż marki? W poniedziałek opowie o tym Katarzyna Sowicka, specjalistka od content marketingu podczas bezpłatnych warsztatów organizowanych w strefie coworkingowej Idea Hub.

Prowadząca warsztaty to dyrektor generalny w agencji marketingowej Quantum. Firma specjalizuje się w kreowaniu inspirujących treści, których celem jest zaintrygowanie potencjalnego klienta i nawiązanie z nim współpracy. Katarzyna Sowicka jest także wiceprezesem zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska, współorganizującego prestiżowy konkurs Szpalty Roku. Inicjatywa adresowana jest zarówno do firm, które poprzez content marketing wspierają swój biznes, jak i agencji zajmujących się tworzeniem projektów komunikacyjnych.

Udział w poniedziałkowym spotkaniu gwarantuje uzyskanie podstawowych kompetencji m.in w doborze i budowie treści w zależności od rodzaju działalności oraz przygotowaniu planu content marketingowego dla własnej marki.

Jest to kolejna odsłona cyklu bezpłatnych warsztatów organizowanych w strefie coworkingowej Idea Hub. Szkolenia organizowane są regularnie, raz w miesiącu, od lutego do grudnia. Informacje na temat terminów kolejnych spotkań zamieszczane są na stronie www.ideabank.pl w zakładce „Kalendarz wydarzeń”.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w warsztatach zapraszamy na stronę. Najbliższe spotkanie zaplanowane jest w poniedziałek 13 marca o godz. 17. w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij