To kolejne szkolenie w ramach akcji “Nieustający Rozwój”.
click community kontynuuje akcję “Nieustający rozwój”, której elementem są szkolenia dla pracowników z najlepszych serwisów i narzędzi dostępnych na rynku. Celem takich działań jest wyszkolenie świetnych specjalistów w branży, a także podkreślenie, że jednym z najważniejszych elementów biznesowej układanki są ludzie. Agencja chce zapewnić rozwój tym, którzy są chętni do przyswajania nowej wiedzy i wykorzystywania jej w praktyce. Szkolenia, które się odbyły, to m.in. szkolenie z: FastTony, IndaHash, Twitter, Facebook ADS. Ostatnie dotyczyło możliwości, jakie daje korzystanie z serwisu specjalizującego się w kontaktach zawodowo-biznesowych – LinkedIn. Agencja planuje zatrudnić nowe utalentowane osoby, dlatego warto śledzić ich fanpage na Facebooku, gdzie ukazują się charakterystyczne ogłoszenia rekrutacyjne.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
click community prowadzi kampanie w social media dla takich marek jak: Microsoft, Kulig, Bell, BNP, Primamoda, Fashion Magazine, MyPhone, Lufthansa, PKL Kasprowy Wierch. Zatrudnia już ponad 70 osób. Planuje powiększyć zespół, a co za tym idzie również powierzchnie biurowe. Agencja stawia nacisk na szkolenia i szuka osób, które chętnie rozwijają swoje umiejętności oraz przyswajają nowe.