Celem prowadzonych przez K2 Media kampanii jest pozyskanie jak największej liczby subskrybentów dla dwóch produktów Klienta: MEED.com – biznesowego serwisu analityczno-informacyjnego oraz MEED Projects – platformy skupiającej dane o najważniejszych inwestycjach na Bliskim Wschodzie.
MEED, jako największa firma business intelligence w regionie, od 60-ciu lat stanowi główne źródło informacji biznesowej i gospodarczej o rynkach Zatoki Perskiej i Afryki Polnocnej, a od 2017 roku również Regionu Kaspijskiego.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Marka należy do międzynarodowej grupy mediowej Ascential, w której portfolio znajduje się między innymi Cannes Lions International Festival of Creativity.