Nowa kampania Grupy DDB dla Huawei o poszukiwaniu doskonałości w niedoskonałym świecie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa kampania Grupy DDB dla Huawei o poszukiwaniu doskonałości w niedoskonałym świecie

Spot reklamowy jak i cała kampania digitalowa przygotowana dla Huawei wychodzi z założenia, że choć otaczający nas świat jest niedoskonały, to wciąż można wiele robić, by te niedoskonałości jak najskuteczniej z naszej rzeczywistości eliminować. I to właśnie od lat stara się robić marka Huawei...

...a spot „#Perfect10 in Imperfect World” ma to podkreślać. W szybko następujących po sobie ujęciach widzimy jak pracownicy Huawei, zmagając się z codziennymi wyzwaniami, za wszelką cenę starają się sprostać stawianym im oczekiwaniom i sprawić, by życie użytkowników najnowszych technologii było jeszcze łatwiejsze. Pokazujemy ich zintensyfikowane prace, które koniec końców doprowadzają do skonstruowania Huawei P10 – ultranowoczesnego smartfona, pełnego przełomowych rozwiązań, sprawiających że świat staje się lepszym miejscem dla coraz większej grupy ludzi. Kampania promuje funkcjonalności P10 oraz jego niepowtarzalny design.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

I dlatego właśnie kampania nazywa się „#Perfect10” – najnowszy smartfon od Huawei doskonale spełnia wymogi stawiane mu przez klientów, a skuteczność jego działania współtworzy dziesięć wyjątkowych funkcjonalności. Opiera się ona na głównym spocie - przeznaczonym do mediów społecznościowych oraz na YouTube, który docelowo ma doprowadzić widzów do landing page z informacjami o produkcie. Dodatkowo powstały trzy filmy, będące rozwinięciem wątków, pojawiających się w głównym spocie. Opowiadają one o trzech funkcjonalnościach P10, a występują w nich między innymi papuga, kierowca wyścigowy, a także twarz marki - Robert Lewandowski. Reżyserem spotów jest Trevor McMahan – coraz jaśniejsza gwiazda branży reklamowej, której portfolio tylko przez ostatni rok powiększyło się o prawie dziesięć nietuzinkowych pozycji. Spot „#Perfect10 in Imperfect World” jest autorskim pomysłem, wymyślonym i wykreowanym przez Grupę DDB. Za pomysł kreatywny odpowiada agencja DDB&tribal, produkcją zajął się dom produkcyjny Cut/Cut. Za produkcję digital odpowiada Happy Endians.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij