W trakcie warsztatów organizowanych dnia 25 kwietnia w katowickim Idea Hub opowie o nim Rafał Pawlus – IT Project Manager w gliwickim POSSIBLE.
Podczas warsztatów na temat Business Model Canvas uczestnicy dowiedzą się jak usystematyzować informacje związane z oferowanymi przez nich produktami/usługami. Rafał Pawlus podpowie im w jaki sposób osadzić swoje przedsięwzięcie w realiach biznesowych oraz jak zdiagnozować słabe i mocne strony swojego przedsiębiorstwa. Szkolenie skierowane jest głównie do startupowców, właścicieli firm oraz osób pragnących rozpocząć przygodę z własną działalnością gospodarczą.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Podczas spotkania swoją wiedzą z przedsiębiorcami podzieli się Rafał Pawlus – IT Project Manager w gliwickim POSSIBLE. Od zawsze związany ze Śląskiem – zarówno prywatnie, jak i zawodowo. Organizator niejednego wydarzenia, począwszy od cyklu konferencji dotyczących zwiększania efektywności produkcji po prowadzenie Klubu Studenckiego „Spirala” na Politechnice Śląskiej. Obecnie pracuje w gliwickim POSSIBLE, gdzie na co dzień zajmuje się zarządzaniem projektami informatycznymi. Miłośnik zwinnego podejścia do każdego projektu.
Szkolenie pt. „Business Model Canvas – stań się wizjonerem i podejmuj słuszne decyzje w swojej firmie” odbędzie się 25 kwietnia (wtorek) w godzinach 18.00-19.30 w Idea Hub –bezpłatnej przestrzeni coworkingowej usytuowanej w Silesia City Center, przy ulicy Chorzowskiej 107 w Katowicach.
Warsztaty są bezpłatne, ilość miejsc jest ograniczona do 10. O udziale w spotkaniu decyduje kolejność zgłoszeń. Zapisy prowadzone są przez stronę.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing