Grzegorz Szabla - nowy CMO w Kinguin Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grzegorz Szabla - nowy CMO w Kinguin Polska

W ramach nowych funkcji Grzegorz Szabla odpowiedzialny będzie za kreację i realizację strategii marketingowej firmy, wdrażanie i zarządzanie nowymi markami oraz rozwój nowych usług i funkcjonalności platform sprzedażowych.

Do jego zadań będą również należały: koordynacja eventów oraz kampanii reklamowych, SEO/SEM, procesy analiz (CTR, CR, ROI) a także projekty krospromocyjne i wizerunkowe. 

Nowy CMO zarządzał będzie 74-osobowym zespołem i działami takimi, jak: Growth & Engagement, Marketing Strategy & Execution, PR, Art & Design, Customer Engagement, Affiliates & Partners, etc. 

Grzegorz Szabla od 2008. do kwietnia 2017 roku pracował w Ubisoft Polska jako Brand Manager na Europę środkowo-wschodnią. Odpowiadał za digital marketing, brand marketing i PR. Wcześniej związany był z filmową branżą dystrybucyjną i marketingiem w AP Mañana oraz SPI International. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij