Do jego zadań będą również należały: koordynacja eventów oraz kampanii reklamowych, SEO/SEM, procesy analiz (CTR, CR, ROI) a także projekty krospromocyjne i wizerunkowe.
Nowy CMO zarządzał będzie 74-osobowym zespołem i działami takimi, jak: Growth & Engagement, Marketing Strategy & Execution, PR, Art & Design, Customer Engagement, Affiliates & Partners, etc.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Grzegorz Szabla od 2008. do kwietnia 2017 roku pracował w Ubisoft Polska jako Brand Manager na Europę środkowo-wschodnią. Odpowiadał za digital marketing, brand marketing i PR. Wcześniej związany był z filmową branżą dystrybucyjną i marketingiem w AP Mañana oraz SPI International. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie.